Morales, Mariana

La evaluación formativa : estrategias eficaces para regular el aprendizaje / Mariana Morales ; Juan Fernández ; prólogo de Neus Sanmartí - [Madrid] : SM , 2022 - 157 p. ; 24 cm - (Biblioteca Innovación Educativa) .

Avaliar convértese, a miúdo, nunha carreira de obstáculos que o alumno supera e o docente certifica, pero que non responde á finalidade de mellorar a aprendizaxe nin en cantidade nin en calidade. Os autores deste libro propoñen realizar unha avaliación formativa que permita realmente o crecemento do alumnado. Por iso convídannos a reflexionar sobre algunhas prácticas de avaliación que quizá repetísemos sen expornos a fondo se funcionan ou non. Por que facemos o que facemos? Que sustento teórico ten? Recollemos evidencias cuxo análises dá lugar a unha acción inmediata posterior capaz de mellorar o proceso de aprendizaxe? A avaliación formativa non é algo trimestral, mensual ou semanal. Debe suceder á vez que a aprendizaxe, é dicir, dentro das nosas aulas. E, ademais, é posible lograr que os estudantes participen nela de maneira moi activa. Trátase dun labor gratificante para o docente, que comproba como os seus alumnos aprenden máis.



9788411201445


Evaluación educativa
Avaliación educativa
Pedagogía
Pedagoxía

37.091.26

Powered by Koha