000 01827nam a2200265 i 4500
997 0 0 _e2
007 ta
008 220905s2022 sp ||||e |||| 00| 0|spa d
017 _aM 11297-2022
020 _a9788411201445
080 _a37.091.26
100 1 _aMorales, Mariana
_eaut
_9114222
245 1 3 _aLa evaluación formativa
_b: estrategias eficaces para regular el aprendizaje
_c/ Mariana Morales ; Juan Fernández ; prólogo de Neus Sanmartí
260 _a[Madrid]
_b: SM
_c, 2022
300 _a157 p.
_c; 24 cm
490 1 _a(Biblioteca Innovación Educativa)
520 3 _aAvaliar convértese, a miúdo, nunha carreira de obstáculos que o alumno supera e o docente certifica, pero que non responde á finalidade de mellorar a aprendizaxe nin en cantidade nin en calidade. Os autores deste libro propoñen realizar unha avaliación formativa que permita realmente o crecemento do alumnado. Por iso convídannos a reflexionar sobre algunhas prácticas de avaliación que quizá repetísemos sen expornos a fondo se funcionan ou non. Por que facemos o que facemos? Que sustento teórico ten? Recollemos evidencias cuxo análises dá lugar a unha acción inmediata posterior capaz de mellorar o proceso de aprendizaxe? A avaliación formativa non é algo trimestral, mensual ou semanal. Debe suceder á vez que a aprendizaxe, é dicir, dentro das nosas aulas. E, ademais, é posible lograr que os estudantes participen nela de maneira moi activa. Trátase dun labor gratificante para o docente, que comproba como os seus alumnos aprenden máis.
521 _aADU
650 4 _aEvaluación educativa
_9121469
650 7 _aAvaliación educativa
_9121470
650 4 _aPedagogía
_912766
650 7 _aPedagoxía
_929190
700 1 _aFernández Fernández, Juan G.
_eaut
_9121471
700 1 _aSanmartí, Neus.
_eaui
_925761