000 | 01827nam a2200265 i 4500 | ||
---|---|---|---|
997 | 0 | 0 | _e2 |
007 | ta | ||
008 | 220905s2022 sp ||||e |||| 00| 0|spa d | ||
017 | _aM 11297-2022 | ||
020 | _a9788411201445 | ||
080 | _a37.091.26 | ||
100 | 1 |
_aMorales, Mariana _eaut _9114222 |
|
245 | 1 | 3 |
_aLa evaluación formativa _b: estrategias eficaces para regular el aprendizaje _c/ Mariana Morales ; Juan Fernández ; prólogo de Neus Sanmartí |
260 |
_a[Madrid] _b: SM _c, 2022 |
||
300 |
_a157 p. _c; 24 cm |
||
490 | 1 | _a(Biblioteca Innovación Educativa) | |
520 | 3 | _aAvaliar convértese, a miúdo, nunha carreira de obstáculos que o alumno supera e o docente certifica, pero que non responde á finalidade de mellorar a aprendizaxe nin en cantidade nin en calidade. Os autores deste libro propoñen realizar unha avaliación formativa que permita realmente o crecemento do alumnado. Por iso convídannos a reflexionar sobre algunhas prácticas de avaliación que quizá repetísemos sen expornos a fondo se funcionan ou non. Por que facemos o que facemos? Que sustento teórico ten? Recollemos evidencias cuxo análises dá lugar a unha acción inmediata posterior capaz de mellorar o proceso de aprendizaxe? A avaliación formativa non é algo trimestral, mensual ou semanal. Debe suceder á vez que a aprendizaxe, é dicir, dentro das nosas aulas. E, ademais, é posible lograr que os estudantes participen nela de maneira moi activa. Trátase dun labor gratificante para o docente, que comproba como os seus alumnos aprenden máis. | |
521 | _aADU | ||
650 | 4 |
_aEvaluación educativa _9121469 |
|
650 | 7 |
_aAvaliación educativa _9121470 |
|
650 | 4 |
_aPedagogía _912766 |
|
650 | 7 |
_aPedagoxía _929190 |
|
700 | 1 |
_aFernández Fernández, Juan G. _eaut _9121471 |
|
700 | 1 |
_aSanmartí, Neus. _eaui _925761 |